Vivae

Vivae

Hogyan lépj ki az ördögi körből, és fogyj le 40 felett?

Mi lehet a titok?

2020. február 09. - Neducza Judit

 tervezes.jpg

 

Napjainkban ez a kérdés már-már forradalmi. Miről nem hallottál még? Hiszen már mindent kipróbáltál! Adj nekem 6 percet, és megmutatom, hogyan alakítsd napjaidat, hogy nyáron ne szomorkodj a napernyő alatt!

Iskolás éveimben, minden reggel ugyanabban az időben keltünk. Reggel 6:30. Öltözködés, és utána irány a közért, fejenként 2 kifli, vaj, szalámi. Reggelizés, tízórai készítés. 7:30 indulás suliba. 13:30 ebéd a menzán, majd uzsonna. Irány az edzés, és utána 19:00 vacsora. Lehet, hogy neked is ismerős ez a story.

Itt már abba is hagyhatnám a cikket, mert a kulcs a fenti sorokban rejlik. Felnőttem, és mindent elkezdtem más ritmusban csinálni.

Egész életemben sportoltam, de rendszer az életemben, csak gyerekkoromban volt. Észre sem vettem, hogy eltértem a megszokott ritmustól. Nagyon sok fogyókúrás módszert kipróbáltam. Volt köztük hatásos, és kevésbé alkalmazható. De egyik mellett sem tartottam ki. Mindig történt valami, ami miatt feladtam, és ha már lúd, akkor, az ugye legyen kövér alapon mindent felfaltam, ami az utamba került. Pillanatnyi öröm után, mély depresszió. Esetleg ismerős a helyzet? Éreztem ebben nem maradhatok, biztosan van megoldás.

Hogyan találhatom meg?

Elkezdtem újra iskolákban tovább tanulni. Wellness és táplálkozási tanácsadó lettem, de még mindig a lelki állapotom határozta meg a testsúlyom. Mind addig, amíg el nem fogadtam, hogy egyetlen kézzelfogható megoldás van. Keretek közé, rendszerbe rakni az életem.

Amit most megosztok Veled, nekem több évembe telt, mert megpróbáltam a módszert elkerülni, mert kos lévén, mindig kitörni vágytam. Ha most tudsz dönteni, és elkezded átírni az életedet, akkor ez egy egyszerű módszer. Bízom benne, hogy képes vagy rá! Kezd el most, hogy fel tudd készíteni magad a nyárra! Amiről a továbbiakban írni fogok, ez egy olyan lehetőség a számodra, amire nemcsak nyáron leszel büszke. Egészen életed végéig tudod majd működtetni. Hagyd abba a halogatást, és vágj bele most az új élet programod kialakításába! Tervezd meg, képzeld el, és élvezd minden pillanatát! Azt írják, hogy a sikeres emberek 99%-a korán kel, és tudatosan megtervezi napjait, és ezt nem rúgják fel soha. Ez a mindennapi rutin segíti Őket, és a kitartásuk, hogy a csúcson vannak.

Szándékosan nem írok időpontokat, ezt majd Te alakítsd ki magadnak!

a) Reggel az első dolgom, hogy kifacsarok egy citrom levét, és megiszom.

b) Leülök, és becsukott szemmel, mert azért nehezen ébredős vagyok, átgondolom a napom, mit terveztem. Milyen programjaim vannak, mire számítok, hogyan szeretném, hogy sikerüljön egy megbeszélés, egy edzés, stb. Főleg az érzéseimre koncentrálok. Azt képzelem, mind ez örömmel tölt el.

c) Kezdek készülődni. Edző ruhába öltözöm. Közben megiszok fél liter vizet. Nagyon fontos!  A fél órás éhgyomri kardió edzésem következik. Ez a lehető legjobb zsír mágnes! Éhgyomorra reggel fél óra. Bármilyen zsírégető óra helyett ajánlom. Ha nincs időd elmenni edzőterembe reggel edzeni, akkor ezt otthon is megteheted, ha van kardió géped, ha nincs, akkor, egy olyan gyakorlat sort, ami egyenértékű a gépi kardiózással, vagy ha van időd, kedved, akkor futhatsz is a szabadban, vagy a munkahelyedre is érkezhetsz biciklivel, ha megteheted.

d) Mozgás után reggeli. Zabkása (nyersen 50 gr), összekeverve proteinnel, egy kis fahéjjal. Na, ez igen! Képzeld, már évek óta, 80%-ban ez a reggelid! Ez az igazi kihívás!

e) A napomat megédesítő korai, „desszert” után, munkával töltöm a napom, és közben 3 óránként eszem a diétás étrendem szerint (150 gr zöldség, 50 gr rizs,100 gr csirkemell, nyersen számolva), ezt egy nap én két adagban eszem meg. Tízóraira cukormentes cerbona, vagy pufi rizs, vagy 30 gr mandula, és másfél óránként iszom. Nagyon fontos, egy nap legalább 2,5-3,5 liter vizet igyál, annak függvényében, hogy milyen magas, és hány kiló vagy.

f) Munka, újból edzés, heti 2-4 alkalommal. Ezen alkalmakban benne lehet a hétvége is. Kérlek, ne legyél olyan fáradt, hogy a reggeli kardió edzések mellett kihagyod a legalább heti 2 óra edzést!

 g) Jön az este, vacsora, (tonhal, 100 gr zöldség), közvetlen lefekvés előtt még olvasok mindennap legalább 20 oldalt.

Sokan élnek már így, és számomra is működik a képlet. Nagyon jól bele tanultam. Igen, lázadtam, lehet, hogy Te is fogsz. De mindig beláttam nincs értelme. Betörtem, és nyertem. Ezt kívánom Neked is, mert ez a ritmus egy életre szóló, garantáltan egészséget, új életet adó programod.

Ülj le! Kezd el most! Gondold végig!

Ilyenkor mindig becsukom a szemem, és elképzelem mi lenne az az első lépés, ami megelégedéssel töltene el, amire azt tudom mondani, igen, ezt meg tudom csinálni! Ha nem megy egyedül, vagy kérdéseid, kétségeid vannak, akkor keress bátran!

jneducza@gmail.com

+36-30/240-6488

 

 

 

 

süti beállítások módosítása