Vivae

Vivae

Rólam

2020. január 21. - Neducza Judit

rolam2.jpg

 

Neducza Judit vagyok a VIVAE sportmárka tulajdonosa. Aerobik-, és személyi edző.

 

Amiben tudok Neked segíteni, azaz általad vélt „kényes pontok” eltüntetése, akár fogyni, akár hízni szeretnél. Mit teszek konkrétan? Olyan személyre szabott gyakorlatokat, edzésterveket készítek, étkezési tanácsokat adok a napi kalória beállításával, amivel biztosítom számodra a szükséges önbizalmat. Ha van, akkor eltűnik a narancsbőr, a „panda has”, újra feszes lesz a bőröd. Azoknak, akiknek a kor előre haladtával megereszkedett bőrrel érkeznek, számukra speciális, személyre szabott gyakorlatokkal, újra visszaadom a bőr rugalmasságát, mindenféle ártalmas eszközök nélkül. Egy életmódot alakítok ki. Az elmúlt 30 év alatt kidolgoztam saját módszeremet, kifejezetten a problémás helyzetekre. Felesleges bonyodalmak nélkül, kitartással, megtaláljátok önmagatokat. Ha már tudtál dönteni, hogy változni szeretnél, a csapatban a helyed. Csatlakozz Te is!

1986 óta élek hivatásszerűen az edzések világában. A főiskola elvégzése után, egyik barátom elvitt egy iskolai tornatermi edzésre. Miután elkezdtem lejárni az órákra, az edző odajött hozzám az 5. óra után és felajánlotta, ha én tartanám az órákat a továbbiakban, akkor nem kell fizetnem belépőt. Elvállaltam, és ezek után már én tartottam a délutáni kondicionáló edzéseket. Iskolai tornatermeket béreltem, az akkoriban még létező úttörőházak különtermeiben is dolgoztam, nagyon izgalmas időszak volt. Közben elvégeztem az aerobik és személyi edzői képzést, majd wellness- és táplálkozási tanácsadó lettem, amit az edzések alkalmával nagyon jól tudok hasznosítani. A mai napig tartok egyéni és csoportos órákat is. Maximálisan törekszem, hogy munkámban mindig a szívemmel, koncentráltan dolgozzak. Kreatív, tevékeny nő vagyok, akinek a „minden reggel”, egy új lehetőség kezdetét jelenti. Hiszem, ha kitartó vagyok, és felismerem a világot körülöttem, hogy az én vagyok, hogy azt én tettem olyanná, akkor azon felismerésben le tudom győzni a félelmeimet, és tudok változni, haladni a célom felé. Mindig tűzök ki célokat, mert ez tesz tevékennyé, ami viszont az egyensúly valódiságát jelzi számomra.

 

Mitől vagyok én?

 

Most, hogy pár éve elkezdtem magamat megismerni, figyelni a kommunikációmat látom, hogy tanítás alatt állok. Sokat változtam. Addig, amíg depresszióba engedtem magam nem tudtam jó tulajdonságokat mondani magamról. De kezdem a falakat lebontani, amik mögött magamat találom. Azaz a kedvességet, örömöt, a gondoskodót, alázatost, kitartót, a csábítót. Magabiztosságra törekszem, amivel, mások számára a „követni szeretném” érzését alakítom ki. Belátom, ha következetes vagyok magammal, másokkal bíznak bennem. Számítanak rám. Meg szeretnének ismerni, közelednek hozzám. Viszont észrevettem, hogy ezt csak azzal tudom elérni, ha szokásokat alakítok ki, és azt nemcsak másokkal, de magammal szemben is betartom.  Minden reggel citromos vizet iszom, adok időt magamnak, hogy reggel átgondoljam az előttem álló napot. Megyek dolgozni, és este ismét átgondolom az elmúlt napom.

 5 éve született meg bennem a gondolat, hogy miután el tudtam érni a vágyott alakot, szükségesnek éreztem, hogy a teljes önbizalom eléréséhez nagyban segítene egy divatos sportruházat, egy olyan viselet, ami nemcsak kényelmes, minőségi anyagból készül, hanem praktikus is az edzések során. Egy új sportruházati márka kialakításába kezdtem.  Már a név kiválasztásánál, ami egyben a misszióm is, egyetlen cél volt fontos: az energia, amit közvetíteni akarok. Lendület, vidámság. Munkámmal is azon vagyok, hogy a legjobbat eljuttatni a minőség mellett, azt, hogy „értékes” vagyok.  Ez az élénk, vidám, életteli hangulat eredményezte a sportmárka nevének megtalálását is. Ami egyben tükrözi a szenvedélyem is, mert bárkivel is dolgozom együtt, vagy csak beszélgetek, mindig olyat teszek, amivel magamat is egy lendületes, örömteli pillanatba hozom.

 

Mi inspirált a VIVAE megalkotásakor?

 

Egy olyan sportruházati márkát szerettem volna létrehozni, amely egyedi stílusvonalat képvisel, magán hordozva a funkcionalitás minden szükséges jegyét a sporthoz, és egyben minden tapasztalatomat, amit az elmúlt több mint 30 évben edzőként megéltem.  A dinamizmus, a megfelelő energiák áramoltatása is nagyon fontos számomra, erre az alkotói folyamat során is nagy hangsúlyt fektetek. A kollekciókat, egy kreatív csapattal közösen álmodjuk meg, minden mintánk és fazonunk abszolút egyedi, és magában hordozza mindannyiunk energiáját.

 Hazai kézműves termékről van szó, itthon állítjuk elő, hazai grafikusokkal divattervezőkkel.

A legfontosabbnak tartom, hogy legyek tisztában a saját nőiességemmel, és a nőiségemmel, és utána fel tudom ismerni a velem szemben álló nőkőn, hogy hol van hiány az életében. Sokat beszélgetek velük, és a személyiségemből adódóan szinte mindenki megnyílik az edzéseken. Ezekből a mondatokból, már tisztán látom, mire van szüksége, az életem melyik területéről beszéljek, melyik saját példámat meséljem el, amivel segíteni tudok neki. Ezért is szeretem a személyi edzéseket, mert ott sokkal hamarabb tudom kihozni a nőből a nőt.

 

süti beállítások módosítása